بافندگی تاری‌پودی

پارچه تترون پیراهنی؛ مشخصات و نحوه خرید

شک نکنید! تترون پر مصرف ترین پارچه تاری پودی در ایران است! کاربردهای فراوان، ویژگی های منحصر به فرد و قیمت اقتصادی، این پارچه را در صدر پرفروش ترین پارچه های بازار قرار داده است. پارچه تترون پیراهنی در این بین شهرت زیادی دارد.

 

فهرست مطالب

مقدمه

پیراهن یکی از اجزای اصلی استایل آقایان محسوب می شود. به طور میانگین میتوان گفت هر آقا 4 الی 5 دست پیراهن در طول سال خریداری و بر تن می کند. چرا که تنها با تعویض طرح و رنگ یک پیراهن، میتوان استایل شخصی متفاوت برای مکان ها و موقعیت های متفاوت ایجاد نمود. شما به عنوان یک تولید کننده پوشاک، لازم است با انواع پارچه های پیراهنی بازار آشنایی داشته و اطلاعات کافی در مورد جنس، ویژگی ها و قیمت آنها داشته باشید. ما در این پست شما را با یکی از محصولات نساجی اطلس بافت که برای دوخت پیراهن گزینه ایده آلی است، آشنا خواهیم کرد.

ساده ترین طرح جهت بافت پارچه، طرح تافته (یکی زیر-یکی رو) بوده که پایه و اساس بافت های تاری پودی است. پارچه تترون نیز با طرح تافته بافته شده و حکم پارچه تریکو در پارچه های حلقوی و گردباف را دارد. جنس تترون عموماً از پلی استر و ویسکوز بوده، به طوری که پلی استر جزء اصلی تشکیل دهنده تترون محسوب می شود.

پارچه تترون چگونه تولید می شود؟

تار پارچه از نخ پلی استر ویسکوز با درصد ترکیب 30% ویسکوز – 70% پلی استر با نمره 30 یک لا و تراکم 35 است. پود پارچه نیز نخ 100% پلی استر فیلامنتی نمره 150 با تراکم 26 می باشد. عرض تکمیل شده تترون اعلا به طور معمول 150 و یا 180 سانت (جهت پیراهن قواره بزرگ) بوده و به صورت طاقه دولا عرض و یا رول یک لا تولید و به فروش می رسد.

بهترین نوع پارچه تترون از نظر رنگ، آن دسته از تترون هایی است که با رنگزاهای دیسپرس و ری اکتیو به صورت 2 فاز توسط دستگاه جت رنگرزی و تکمیل می شوند. تنها در این صورت پارچه دارای زیردست لطیف، رنگ های یکنواخت و درخشان، ثبات رنگ بالا و آبرفت ناچیز خواهد بود.

 

کالیته پارچه تترون پیراهنی

 

بررسی مزایا و معایب پارچه تترون پیراهنی

هر محصولی برای کاربرد خاص طراحی شده است. پارچه تترون پیراهنی علاوه بر مزایای بسیاری که برای تولید پیراهن دارد، نقاط ضعفی دارد که حتما باید مورد توجه قرار گیرد:

 

مزایای تترون پیراهنی

معایب تترون پیراهنی

ارزان و مقرون به صرفه

نازک بودن

سبک و لطیف

درصد پلی استر زیاد

چروک پذیری بسیار پایین

ظاهر پارچه ساده

رنگ بندی متنوع

فاقد کشسانی

دوام بالا در شستشوی مکرر

دوخت آسان

 

 

چرا تترون پیراهنی را از پارچه یاب بخرم؟

  • فروش مستقیم و بدون واسطه تترون بهترین شرکت های نساجی بازار؛
  • تضمین کیفیت بافت و رنگ: عودت پارچه در صورت نارضایتی مشتری تحت هر شرایطی؛
  • استفاده از نخ و مواد اولیه مرغوب؛
  • تراکم بافت بالا: تترون پیراهنی با بیشترین تراکم تاری و پودی، پارچه ای با گرماژ 190 تا 195 گرم ارائه می دهد که در نوع خود کم نظیر است؛
  • رنگرزی با رنگزاهای ری‌اکتیو به وسیله به روز ترین ماشین آلات رنگرزی و تکمیل؛
  • فروش کلی و جزئی به قیمت کارخانه و ارسال به سراسر کشور در سریع ترین زمان.

 

جمع بندی

تترون اعلای عرض یک متر و نیم، پارچه ای با کیفیت و قیمت اقتصادی دارای زیردست نرم و لطیف برای دوخت پیراهن های مردانه رسمی و کلاسیک، انواع شومیز های زنانه، مانتو و یونیفرم، لباس کار، لباس فرم مدارس، خرج کار، سرویس خواب، عروسک سازی و هر جایی که نیاز به پارچه ساده با رنگ های متنوع باشد مناسب است.

تولید کنندگان پوشاک می توانند جهت دریافت مشاوره، درخواست کالیته رنگ و جنس رایگان و ثبت سفارش خود با دپارتمان پارچه های پیراهنی پارچه یاب تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *